marți, 11 iunie 2013

Hazoase

Sfântul Petru chemă la el un evreu și un catolic.
   -V-ați purtat foarte bine,atât de bine încât Domnul
vrea să facă o încercare cu voi.Veți reveni la viață și vă veți întoarce pe pământ.
Ba chiar aveți dreptul să vă exprimați o dorință care vă va fi îndeplinită.
    Catolicul răspunde:
   -Eu vreau să am enorm de mulți bani!
   -Vei avea,zise sfântul Petru.Tu? îl întreabă pe evreu.
   -Eu? Eu nu vreau decât să îmi spună adresa lui...

Ezechil citește ziarul și nevasta lui Sarah îl întreabă:
  -Ce mai scrie?
  -Păi,scrie că în Peru a avut loc o erupție vulcanică....
  -Serios!...Și asta e bine pentru noi?

O ceapă se plimbă pe malul râului și rămâne cu gura căscată în fața unei sălcii plângătoare.
    -Dumnezeule!exclamă ea.Sper că nu e din cauza mea!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu