vineri, 5 iulie 2013

Să râdem

  -Cum poți cunoaște vârsta unei găini?
  -După dinți.
  -Păi găina n-are dinți!
  -Nu,dar am eu.

  -La hotelul meu te vei simți ca acasă.
  -Atunci plec;eu voiam liniște.

  -Câți ani ai fetițo?
  -Nu mai știu.Când m-am născut,mămica avea treizeci de ani și acum are douăzeci și opt....

  -Când te țin așa strâns în brațe iubita mea,am impresia că sunt în paradis.....Dar tu?
  -Eu am impresia că sunt în tramvai,la ora prânzului.

  -Logodnicul prietenei mele Lili e mult ,mai tandru decât tine.Îi spune„perla mea”„bijuteria mea”....
  -Da,dar nu uita că el e bijutier,pe când eu sunt negustor de mezeluri...



Un comentariu:

  1. Articolul de aici este copiat :http://iola-magiesuperstitiiocultism.blogspot.ro/2012/01/magie-si-plante.html

    ori se pune link, ori sters

    RăspundețiȘtergere