marți, 11 iunie 2013

D-ale scoțienilor

  Un bătrân scriitor scoțian explică mai tinerilor săi colegi
secretul succesului lui la întâlnirile cu cititorii:
  -Când sunt prezentat publicului,mă ridic în picioare ca să fiu văzut.
Apoi ,vorbesc puțin pentru a fi ascultat cu atenție.



Și rapid mă așez pe scaun,pentru a fi apreciat.
 Un scoțian află de la un prieten că pe continent poți să aduni bani cu lopata.
Scoțianul ia primul vapor spre Franța,coboară la Marsilia și,ajuns pe chei,
vede o hârtie de o sută de franci.
Omul nu o ia,zicându-și: abia am coborât,nu se cade să mă apuc imediat de treabă.
-Camera cu vedere spre mare costă cu două lire mai mult,spune recepționerul,unui turist scoțian.
-Și dacă vă promit că nu mă uit pe fereastră,cât mă costă?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu